2 Februari<3

Idag så har min älskling varit hemma från jobbet, han har varit sjuk hela helgen och han kallsvetades inatt. Jobbigt jag hoppas att jag slipper bli sjuk. Imorgon ska han till jobbet iallafall.<3 Idag har jag gjort 2 pärmar på körskolan. Det går framåt, sen har jag övningskört där med=) När jag kom hem låg älsklingen på soffan eftersom han mådde lite dåligt. idag så åt vi kycklingsallad, pitabröd och vitlöksbröd till det. Jätte mummsigt. jag var även uppe i affären och köpte en massa chocklad=)<3 Annars har vi inte gjort så mycket idag, tittat på film och ätit. Till helgen ska vi ut till min morbror och fira han=) ..Nu ska vi gå och lägga oss=)<3

Ha en bra kväll alla Kram // Mia

      31 Dagar kvar nu.. Längtar efter dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0