Övningskört!

Hej alla blogg läsare!
Idag så vaknade jag först i familjern. Gick upp och städade/diskade. Sen kokade jag ägg till mig och älsklingen. Sen väckte jag han, fick bli äggmackor och grovbröd..mm jätte gott  var det =)
Sen så skrev jag till min mamma på Msn

Jag
Hej

Mamma
Hej

Jag
Ska vi övningsköra idag?

Mamma
Jag vet inte kanske

Jag
Bra då säger vi att vi ska, då kör vi till ängelholm.

Mamma
har inte tid nu, kanske senare

Jag
Efter 12?

Mamma
Ja vi får se.

hehe och min mamma är livrädd att åka med mig när jag övningskör, hon har verkligen vägrat! Men idag så Övningskörde vi. Vi körde först i lilla ljungbyhed, sen blev det klippan och till sist körde vi inne i stan. Min mamma tyckte för första gången i mitt liv att jag körde bra! Fatta jag är stolt för hon om någon är livrädd och 100% ärlig när det gäller att köra. Tack mamma hoppas att du vill övningsköra med mig fler gånger. Det gick jättebra idag. Fast det jag måste täbnka på är hastigheten och lite sånna saker:)
Nästa vecka ska jag göra Risk 1:an sen har jag bara Uppkörningen & Uppskrivningen kvar. =)
Jag hoppas att jag har mitt körkort runt November - December. =) Då är jag super nöjd!
Nu ikväll så har min moste varit här, sen gick vi upp och köpte lite godis.. Nu tänkte jag ta lilla Nova och gå in i sovrummet och titta på tv =)

Vad ska ni hitta på ikväll?

kramar


Kommentarer
Postat av: Jenny

då har du ju kommit långt på ditt körkort nu ju :)

vad skoj :)



ett tips.. gör en "b-uppkörning".. alltså ta en körlektion med en annan körlärare på körskolan å se om han har någon anmärkning på hur du kör å så får du ju öva på att köra med någon helt annan som du inte känner.. en övning inför uppkörningen.. lycka till

2009-07-11 @ 22:48:19
URL: http://jenny1981.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kul att du kommer iväg och får övningsköra lite med. Övning ger färdighet. ^^

2009-07-12 @ 07:37:02
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Bara vila och ta det lugnt, det har varit ett par stressade dagar så nu är det bara soffan som gäller :)

2009-07-12 @ 22:11:27
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vara med och tävla???

2009-07-12 @ 22:57:51
URL: http://easytolove.blogg.se/
Postat av: imberpluvia

Hihi, kul att läsa!!

A fick sina sprutor idag så hon är lite gnällig nu.. Buhu =( Sån mössa har hon också.. NÅNSTANS! Undrade faktiskt var den var igår :/ Säg till när du är ledig så vi kan ses =)

2009-07-15 @ 13:43:17
URL: http://imberpluvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0