Dagensbilder 18/6-09





Nova & pappa leker med bebis pianot, som nova fick av sin farbror  i doppresent=)<3<3

   
Jag försökte ta en bild på mig och lillan men hon slog mig i huvudet hela tiden...<3<3<3

Parken idag :)


Älsklingen sitter och slappar...<3


Min kära moster ..<3



Hehe det liknar en fågel när jag kastar upp sanden..<3


Haha älsklingen fular sig!



Wihooo ibland får man bjuda på sig själv...!!
Måste ju hålla mig ung nu när man har barn haha :D



Jag & min kära moster..<3<3



Familje foto...<3<3<3<3



Pappa och dotter<3<3



Sen kom morfar & moster med racerbilen hehe=)

         



Sen blev lillan trött då gick vi hem till moster linda där hon låg i hennes soffa och hade det myspys<3<3<3
Jag åt 2 varma mackor och lite gottis hehe ;) Sen bestämde vi oss för att gå hem till oss och hyra film o äta lite godis. Så det gjorde vi och det var super mysigt.


Här sitter lilla nova oc h suttar på pappas han medans vi tittade på film hehe<3<3



Hon bara älskar sin pappa, precis som jag gör<3<3

Sen tog min mosters Sambo bilder på lillan precis innan dom skulle gå hem =)

       

Sen nattade moster linda lillan<3<3

Nu ska jag gå och lägga mig så man orkar med den efterlängtade morgondagen hehe..<3

Peace and love


Godnatt  Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0