Reaktioner

Jag har fått så många olika reaktioner angående detta med att vara ung mamma. Vissa kan helt enkelt inte acceptera oss & andra tycker att vi är unika.  Men jag anser så länge man känner sig mogen och är redo att kämpa för sitt lilla barn så är man redo. Om jag så skulle behöva bo i en soptunna skulle jag göra det för att vara tillsammans med min lilla dotter. Jag skulle kunna leva på bröd och vatten bara för att få ge henne allt hon vill ha. Att bli mamma är en enorm känsla som verkligen inte går att beskriva! Man skulle kunna ge dom hela sin själ så mycket älskar man dom. .



Puss o kram MammaMia

Kommentarer
Postat av: Renée

sv: tack :)

inte modell i den bemärkelsen men gjort lite smågrejjer, mest på skoj :)

2009-06-27 @ 23:23:39
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: erika

måste erkänna att du har gullig unge :) och det är en riktig komplimang från en som inte är ett dugg förtjust i barn haha!

2009-06-27 @ 23:46:14
URL: http://teamerika.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja är ju några år äldre än dej men ja håller med dej helt! Så länge man känner sej mogen och klarar av det så spelar åldern ingen roll, däremot kanske man inte bör vara under 15 år då man skaffar barn.Tycker inte ja. men ja tycker du ska vara stolt för ni har en fin dotter!

Kram på dej!

2009-06-28 @ 15:12:11
Postat av: Maddiz

Mamma är ingen ålder, det är något man är :)

Vi unga föräldrar, blir ju också äldre föräldrar med tiden ;)

2009-06-28 @ 23:45:43
URL: http://maddizlundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0