Sitter och Tänker

Mina tankar!
Just nu så sitter jag och tänker en massa:), fick den glada nyheten att min underbara barndoms vän snart ska gifta sig. Ett stort grattis till dom..<3 Jag funderar lite på hur mitt dröm bröllop ser ut. Vill gifta mig nästa år men datumet är inte bestämt ännu. Har ni några bra tips på ett dröm bröllop?

Har läst lite på nätet och kom in på en tjejs blogg som handlar om att hon blir sponsrad till sitt dröm bröllop. Tänk om man kunde få vissa saker serverat. Gud vad skönt det hade varit. Man skulle kanske tagit kontak med några företag och höra om dom vill hjälpa till och sponsra så gör jag samtidigt reklam för deras produkter.
Kolla gärna in tjejens blogg HÄR.

Mina förslag!
Jag måste gå ner i vikt, men samtidigt är det jättesvårt. Finns det inte fler som skulle vilja gå ner i vikt som man kan hjälpas åt. Man kan typ bli en grupp som ska gå ner exempelvis 100kg tillsammans. Så kan man hjälpas åt så att man verkligen håller det. Så lägger jag ut hur mycket alla har gått ner på min blogg.
Någon som skulle varit intresserad?!




Kommentarer
Postat av: Nicolina

jag är på med det om vikten. :)

2009-06-25 @ 02:50:50
URL: http://jagvillintevaratjockmer.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag fick panik då jag ställde mig på vågen för ett par dagar sedan och la märke till att jag har gått upp. Nu e det nyttig mat och mycket motion som gäller för mig.

Skaffa en stegräknare så kan vi tävla om vem som går flest steg.

2009-06-25 @ 09:13:53
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0