Tisdag = Desperate housewifes

godmorgon alla bloggläsare!
Ursäkta för att jag inte orkade skriva så mycket igår. Skriver av mig idag istället.  Idag är det svin varmt. Riktigt skönt men samtidigt lite jobbigt. Jag och lillan sov ända till 12:30 idag. lite sen men vet inte om man är extra trött nu när det är så varmt utomhus. Idag har Nova badat i sin lilla badbalja. Vilket hon verkligen älskar nu. Så roligt o se denne skratta hela tiden. Sen har jag suttit på balkongen med lillan, fast vi fick sitta i skuggan under ett parasol. Snart tänkte jag börja gör MIDDAG är vrål hungrig.  Ikväll kanske jag skulle övningsköra med min pappa, vi får se. Annars ska jag lägga all min energi på körskole teorin. Måste ha mitt körkort snart. Imorgon ska min mamma passa Nova och jag ska in och plugga teori på körskolan. Tänkte jag skulle beställa en ny tid på körskolan till övnings körningen. Nu måste jag gå och laga middag ha det fint posshaj!




Nu vill jag svalka mig i mina föräldrars pool....<3 =)


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Åh en sån där pool vill jag ha!!

Den där stilen på texten var lättare att läsa, fortsätt med den ;)

Gud så skönt att sova länge! Vi gick upp kl 8 men det är helt okej, bättre än 6-7. Ja vi mår bra, innemys idag för det är dåligt väder. Kram på er!

2009-06-02 @ 16:13:13
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Amanda - Världens lyckligaste blivande mamma ♥

Hej =) Ammar du ? Framgår inte direkt i bloggen. Om inte så vrf ?

2009-06-04 @ 08:51:18
URL: http://dujagden.blogspot.se
Postat av: Mia

Svar till Amanda - Världens lyckligaste blivande mamma.



Ja jag ammar min dotter, nej jag tycker inte det är det viktigaste att skriva om ^^ Men visst kan jag stoilt säga att jag fortfarande ammar min underbara dotter. Har du barn eller när ska du få?

2009-06-04 @ 20:12:54
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0