=)

Idag så har vi varit och köpt kaffe + filter, kakor. För imorgon ska jag & min mamma ha oriflame visning hemma i min lägenhet. Senare idag så kommer mina föräldrar&syskon hem till oss. De har nyss kommit hem från en Norge kryssning. Härligt o kryssa. Vi ska få min pappas gammla kaffekokare. Det är bra ifall det kommer hit gäster för själv driker ingen av oss kaffe. Usch när vi gick till affären så rann mina ögen och min näsa, tror jag har gått och fått pollen allergi, riktigt jopbbigt. Nä nu ska jag ta och äta något är super sugen på lite glass!

Pussokram


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Okej..

Idag har vi städat hela gården med våra grannar, mycket trevligt!

2009-05-17 @ 15:34:38
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Linda

Som i dom flesta sådana här företag kan man arbeta sig uppåt jag ligger ganska långt ner och jag tjänar 38%

De finns allt du behöver fr hudvård, smink m.m.

Dryck m.m

produkterna e ganska dyra

2009-05-17 @ 17:07:34
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0