Tisdag!

Idag är det bara tv dag! Mysigt först Unga mödrar 16:30, Uggly Betty 20:00, Desperate housewives 21:00, Andra Avenyn 21:00. Nice nice
Imorse gick jag upp 06:00, Nova ville ha mat så fixade lite välling. Sen när jag ändå var uppe så fixade jag älsklingens jobbemackor & frukost till oss. Så det var duckat o klart när han vaknade mysigt blev det!

Sen vi 4 tiden ska jag och lillan gå och möta älsklingen på jobbet. Sen ska vi ha följe hem, mysmys. Dem senaste dagrana har jag och älsklingen kommit jätte bra överrens. Vi har ju bråkat jätte mycket men det beror ju på att båda har varit trötta. 
Men men vi ska försöka komma ut lite själva någon gång ibland. Det behövs verkligen för man tröttnar lätt på varandra när man bara går hemma i lägenheten. Nä nu tänkte jag gå & fixa middagen till min man. Så är det helt klart när vi kommer hem.

Såhär ser framtiden ut!

Fredag 27 November
Då ska vi åka och storhandla hem mat med Maggi, Daniel & alica.

Lördag 28 November
Laga god middag tillsammans med maggi & daniel.

5 December
Åka upp till Ullared! =)

12 December
Äta på Julbord med älsklingens jobb! Jag funderar på att dricka lite, har ju inte gjort det sedan 13 Juni 2008.

24 December
Fira jul hos mina föräldrar nice!



Kommentarer
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Visst bråkar man ibland men det viktigaste är kärleken :) Titta min blogg! Köpte rosa färg igår! Tror du det blir bra? Kramis

2009-11-26 @ 14:20:18
URL: http://mamalicious.org
Postat av: Smultron Mamman

hej hej

allt bra med er ? =)

KRAM

2009-11-27 @ 13:00:02
URL: http://smultrontos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0