Trött som tusan!

Usch då! Idag är jag så himla trött. Orkade knappt gå upp ur sängen, men Nova satt på golvet och lekte med min ögonskugga. Så var ju tvungen att gå upp. Vem vet vad nästa hyss är?
Tänkte jag skulle tvinga mig ut och gå den rundan på 1,5 timme efter att vi käkat frukost :) Ska bara piggna till lite först så man inte somnar stående! Igår hade vi film mys med Maggi, Daniel och lilla söta Alica. Super trevligt var det. Jag och Maggi glode på bonde söker fru, dom är ju bara så himla roliga att titta på! Nä nu ska jag försökna piggna till lite! =)

pusspuss Mia



Kommentarer
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Du är verkligen inte ensam! Jag är en zombie idag! Uh.. Alica är piggast ever.. Hon vaknade innan 7, fick käk, lekte på golvet.. sen tvinga jag henne i säng med mig.. vaknade precis av att hon låg & jucka i sängen :P Jag vill sova meeeera.. :P Men shit.. jag tror hon kryper om en månad! Kramis & ha så trevligt idag!

2009-11-12 @ 10:09:04
URL: http://mamalicious.org
Postat av: Zandra

Jag är med skittrött idag!! :(

2009-11-12 @ 10:29:43
URL: http://zandraak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0