Morning Sweethearts ♥

Idag är man svintrött som vanligt, fast jag lyckades vakna 1 timme tidigare nu. Wihoo
Ja annars å vet jag inte riktigt vad som händer idag, eller jo jag ska ut till mina föräldrar en sväng med Nova. Dom är hemma nästan alla, bara min minsta syster som går i skolan idag i familjen. Igår så var jag supersnäll mot min sambo han fick födelsedags present för några tusen, Snällt va! =)
Fast han fyller inte år förrens på söndag, men jag ville att han skulle öppna dom nu..♥

Han fick en Skrivare+kopiator+ hp fotopapper, 6 par boxer och 5 tallrikar..♥

Naw min älskling förtjänar bara det bästa...♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: härligt!

Jag ska till skolan jag =)

du då?

2009-09-29 @ 11:04:05
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

betalat med hans pengar antar jag, du Lever ju på honom som du så fint uttrycker dig.

2009-09-29 @ 11:46:27
Postat av: Anonym

betalat med hans pengar antar jag, du Lever ju på honom som du så fint uttrycker dig.

2009-09-29 @ 11:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0