Lite bilder December 2009



Nova älskar datorer, här leker hon med en söndrig bärbar dator som maggi & daniel hade. Hon blev så himla lycklig kan jag lova! =)




My sunshine



Jag & mamma skulle ut och åka bilen, passar på att tugga på lite saker i hennes väska när hon inte tittar på.



NamNam, Gröt till frukost+ AD droppar =)



Saker som är förbjudna är mycket roligare än mina egna :)


Lite bilder från när lilla emilia fyllde 8 år! Grattis snäckan. Vi åkte på en kina resturang inne i stan, trevligt men dyrt =) 





Nova och morfar





Släkten :)



Min kära sambo<3



Mi Padre <3



Mormor, Sandra, Emmy & Emilia.



Nova & hennes mormor





Nova & hennes morfar



Nova & hennes Gammelmormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0