Nu är jag tillbaka på min älskade grund blogg. :)

Jag har studsat fram och tillbaka mellan en massa andra bloggar men har verkligen saknat denna. Så jag ska fortsätta blogga på denna bloggen. :-) Det har hänt väldigt mycket sedan sist. Vi har flyttat till en 2:a ovanför fiket i byn. Nu har vi flyttat till en fyra på ett lugnare område, dessutom fått nya vänner i huset. Jätte skoj, jag har börjat dricka kaffe som jag alltid har hatat. Men tydligen var det godare än jag trodde! Vi har gift oss så nu är vi en riktig familj med ett efternamn. Jag har säkert gått upp 20kg haha. Ja min älskade dotter, går, springer, pratar och har fått nästan alla sina tänder. Som sagt var det ett tags sedan jag bloggade sist. :) Ja och jag har börjat med marilyn monroe stilen. Rött läppstift och vågit hår. Men det är bara vissa dagar jag vill ha det så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0