Min dotter 2 År

Idag så fyllde min dotter 2 år. Gud vad tiden går fort och jag har verkligen gjort allt för att hon ska få en bra dag! Vet ni vad, hon har verkligen haft det bra också. Hon har lekt med barnen och ätit gott. Nu somnade hon framför en ny film som vi köpt till henne i present. Hon är verkligen lycklig det syns på henne. Jag är så himla stolt och glad för henne. Hon har blivit så stor och duktig. Mammas lilla prinsessa. Så jag vill tacka alla som kom hit idag och grattade henne. Men på söndag blir det ett stort kalas. Då kommer det runt 30 personer.
Sen gick vi även över till grannarna ikväll, det var super soft. Dom hade verkligen en jätte mysig lägenhet. Dem bjöd på ett glas vin ikväll, ett gott avslut på denna jäktiga kväll! :) Jag har nu bestämt mig för att börja med vikten igen, det var faktist grannen som insperarade mig denna gången då hon går på en speciell kur. Men jag ska vara nyttig på mitt gamla vis. Dock blev det som en spark i rumpan. :) Jag vägde mig ikväll och jag väger 88kg. Så det blir min start vikt. Jag ska nu väga mig varje tisdag i 1 månad fram över. Minst 30 minuter promenad nu varje dag. Nu ska jag gå och lägga mig då det är jobb imorgon 08:45-17:00.
God natt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0