Hello Darling

Då är jag tillbaka på min blogg, med andra ord min blogg nr 1. Efter denna bloggen har jag försökt få nya och bättre men inte lyckats. Jag har ju alla fina minnen från min familj på dennan bloggen.
Det har hänt mycket sedan jag var med på denna bloggen.

- Jag har gift mig
- Jag har separerat
- Min underbara Nova fyller 3 år nästa vecka.
- Jag har blivit fast anställd
- Jag har flyttat
- Gått upp i vikt.
- fått två fina hundar.
- Förändrat mitt hår.
- Gått ur en RIKTIGT REJÄL depression.

Fått helt nytt tankesätt och andra värderingar.

Men nu är jag tillbaka på min blogg igen. Detta är ju min öppna dagbok och gud vad jag har saknat att kunna skriva av mig. Jag struntar i om här är folk som läser eller ej men för mig är detta min stora hobby. Har hört mycket från folk att jag borde skriva då det tydligen är väldigt intressant mina vänner ;)

Men nu börjar jag om från början på mitt liv. På torsdag blir jag fast anställd, 1 April får jag en egen lägenhet, 18 April åker jag förmodligen till Turkiet. Mitt liv blir bara bättre och bättre känns det som.

Pussspuss darlings <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0