10 December<3

Just nu sitter jag i skolan, har lång rast nu, Jag sitter och lyssnar på Massari och min lilla älskling i magen dansar hehe. Den är så söt, idag är den riktigt aktiv, det var ju nästan den som väkte mig imorse hehe<3 Gud vad jag vill ha den lilla älsklingen i min famn nu och bara hålla om den och aldrig släppa den. Det känns så underbart att vi ska ha en liten bebis, jag tänker varje dag hur den ser ut? Längtan efter den lilla är väldigt stor vill bara somna och vakna när det är dax att föda den lilla änglen<3...Till helgen ska vi till ullared, då ska vi handla lite till bebisen med..<3 Usch den här järnbristen gör verkligen mig trött orkar knappt vara vaken. Igår sov jag från 3 till 7 plus att jag somnade vid 11.  Jag vill färga håret men ska vänta för jag vet inte om det är så bra för den lilla. Vet inte om det ska vara blont eller brunt får se:)...sugen på brunt det blir en förändring har nästan alltid varit blond innan. =)..<3 


old pic  Mamma<3     Love  Pappa<3

detta är det lilla livet som finns i min mage   Bebis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0