12 December<3

Snart ska jag iväg till komvux, ska träffas i klassrummet ett tag och sen gå och kolla på lucian inne på gymnasieskolan.  Imorgon är det lucia, och vi ska till ullared, snacka om att där måste vara mycket folk då hehe. Jag får leka rugby haha så man kommer fram ^^..

Inatt när jag vaknade kände jag bara hur bebisen var JÄTTE AKTIV. Det kändes som om det var jag som hade fått hjärtklappning eller någor. Men det var den som lekte rundor i min mage. Blev lite orolig ´men kände den i morse så jag behöver inte oroa mig. Fast nu är den trött vill jag lova den rör sig inte fastän jag spelar musik mm. Riktig liten natt bebis är det<3 Men gud vad jag längtar efter det lilla livet<3
Idag så gick jag in i vecka 28+0 (29).. Det går rätt fort för tillfället, fast de säger att sista tiden känns lång.. Nu ska jag iväg till skolan =)

Puss&Kram //Mia



Uträkning utgår från dagens datum: Fre 12 dec 2008.
Din graviditet startade Fre 30 maj 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 13 jun 2008 (ägglossningen).
 Du är på dag 197 av 280. (70,4%).
Du är i vecka 29.
Du har gått 28 fulla veckor och 0 fulla dagar (v28+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 5 mar 2009
Du har 83 dagar kvar till förlossning.

V16 --Magen runt v 16                           v28 -- v 28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0