13 December<3

Idag är det lucia=)..Vi har nyss kommit hem från Ullared. Handlade en massa saker till lägenheten och kläder:)...Vi köpte även madrass, kudde & täcke till den lilla. Vill inte köppa för mycket ännu bara. Men men det var jätte trevligt på ullared var där med mina föräldrar, systrar och älsklingen<3 Efter Ullared körde min pappa till Rasta på hallandsåsen, vi åt mat där och spelade spelmaskin, jag & älsklingen Vann 200 kr..=). Sen när vi kom hem hade jag och älsklinge värsta mode showen för varandra<3<3..Han är skit sexig i sina nya kläder hehe=)..Själv köpte man en skinn jacka för 169kr (Inte äkta då ju) jag gillar den sjukt mycket. Vi har även julstädat och pyntat i lägenheten när vi kom hem. Blev så mysigt, mer personligt på något sätt. Nu är det bara 11 dagar kvar till julafton.. Längtar ska bli jätte mysigt<3Men måste bara säga att jag är lite besviken på ullared då nästan inga byxor passade mig, även de på mamma avdelningen var väldigt små.!!!! =S Men jag ska dit när den lilla är född och jag har gått ner några kilo. :) Annars resten av helgen ska vi mest ta det lungt.. 

Trevlig lucia kram // Mia                        =) 13 december

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0