14 December<3

Idag så har jag inte gjort så mycket=)..Har bara gått runt i älsklingens pyjamas byxor som jag köpte i julklapp till han hehe<3 Sen har jag lekt lite med den lilla i magen. Idag så kände jag hela kroppen på älsklingen när den vände sig. Nu har jag varit gravid i 199 dagar:)..bara 81 dagar kvar. Det går så snabbt nu känns det som. Idag så gjorde jag potatis,kötbullar och sås till middag. Skönt med en riktig husmanskost<3 Vi går bara i skolan till torsdag sen börjar vårt lov skönt=) Längtar jätte mycket tills lillan/lillen kommer ut. Vill bara veta hur vår lilla älskling ser ut och om det är en flicka eller pojke. Så nyfiken. Då ska snart en tjej som går i min klass födda sin lilla tös, gud blir så avis vill också födda nu. <3<3<3 Längtarlängtarlängtar<3<3 Runt den 9 januari så börjar jag ta tag riktigt i körkortet. Måste vara klar att skriva upp i april/maj.<3 Nä nu ska jag surfa runt lite på mamma sidor

ha det fint /// Mia                                    v 28 ---- Jag har blivit en riktig liten rulta hehe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0