15 December<3

Idag så har man sovmorgon, bra för det behövs är så trött. Men jag tror att järntabletterna har hjälpt mig lite att piggna till=)..Såg ju ut som värsta liket innan. Tänkte att jag skulle börja plugga på körkortet lite i slutet på denna veckan eller något, gud vill verkligen ha körkort och kunna köra vart jag och älsklingen vill. Slippa bussar och be någon att köra. Idag så har jag varit gravid i 200 dagar bara 80 dagar kvar<3 Gud kan knappt bärga mig längre, vill bara förenas med vårt lilla änglabarn<3 ...Illamåendet har börjat komma rätt mycket nu på morgonen och det är riktigt jobbigt vill jag lova!!!! Idag så har jag och älsklingen kommit överrens om att vi ska FÖRSÖKA vara lite nyttigare och motionera. Så tänkte göra kassler och potatis till middag med grönsaker. =) ..Känner ändå att jag börjar kunna slappna av lite i mig själv nu när skolan trappar ner, vi slutar på torsdag sen ska jag bara fokusera mig på körskolan och motionera =) .. I mellandags rean tänkte jag och älsklingen köpa wii =). Han ville ha något krigsspel och jag ska ha Wii fit<3 Måste ju ha någoting att träna med efter förlossningen. iofs så ska man ju ut och gå mycket med vår lilla älskling väldigt mycket , tur att den kommer på våren när det inte är så kallt.  Nu i veckan så ska jag och min lilla syster åka och julhandla. =) ..det ska bli trevligt, men får se hur mycket jag orkar gå..Brukar vara mindre bra med det hehe. Får så ont i benen av att springa fram och tillbaka som jag brukar. Men det är ju inte konstigt bär runt på 15+ eller något! =S Lite tankar in för förlossningen har inte hunnit komma ännu, men det ser ju väldigt smärtsamt ut. Nä , nu ska jag fixa till mig sen ska jag ta 10:09 bussen till komvux. Idag går jag tills 3 så det är en rätt lång dag. Men det ska nog gå rätt bra tror jag<3



Ha det fint // Mia                       



Love   Jag älskar dig älskling, du kommer bli världens bästa pappa till vårt barn<3 du betyder väldigt mycket för mig jimmie älsklingen<3 Puss din Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0