17 December<3

Idag så har jag varit i skolan, sista riktiga skoldagen..=) Sen hade jag håla från 10:00 - 13:00 så jag gick in på gymnasiet. Där träffade jag mina gammla klasskamrater<3 Dem var lite nyfikna på min mage och så hehe..Men det var jätte trevligt att se dem igen var länge sedan. Sen lånade jag nybörjarkurs i Finska. Haha fattar igentligen inte varför. Är nog lite rädd för att inte ha något att hitta på under lovet, fast har igentligen fullt upp med mitt körkort. Idag så kände jag den lilles huvud i min hand när jag hade handen på magen=)..Helt fantastisk känsla måste jag bara säga!!!!<3 Älskar mitt lilla hjärta<3 Idag fick jag reda på att jag har MVG i Medicinsk Grundkurs..Alltså har jag MVG i Medicinsk Grundkurs och Människan socialt och kulturelt, Sen har jag VG i alla andra ämnen. Känner mig rätt glad/stolt över det. Annars är jag alltid en liten medelmåtta hehe!!! Idag har älsklingen varit i hässleholm och arbetat, imorgon ska dem jobba på 3 olika ställen så det kan bli sent<3 Gud vad jag älskar min lilla Jimmie<3 Han är så snygg, rolig och snäll<3..Längtar tills den dagen då vi blir föräldrar..Vi kommer att vara världens underbaraste föräldrar<3..Just nu håller han på att göra mat, och jag tar det lite lungt idag=), Lyssnar på Johnny cash <3 På söndag fyller min Gammelfarfar år, han blir 86 tror jag, Tänk han blir gammel gammel farfar<3  Det är stort, 5:e generationen hehe. sen kommer bebisen ha en gammel gammel Morfar med<3 Så vi har 5 generationer på mammas sida med. Det kommer att bli underbart<3
Idag är det förresten 78 dagar kvar tills vår lilla ängel kommer ut<3


Ha det bra kram // Mia                               älsklingen&jag<3  --- Älskar dig Jimman<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0