18 December<3

Idag är det sista skoldagen<3 Skönt men även ledsamt, gillar att studera nu hehe. Så nu har jag gjort vid mig, idag så jobbar älsklingen borta hela dagen..Så jag ska ta bussen hem till mamma efter skolan. Ska bli trevligt att få umgås lite med dem. Idag så har jag lite ont i magen och mår riktigt illa, Men jag känner den lilla där inne i magen , den dansar till musiken jag lyssnar på<3 "Johnny cash" så den har bra musik smak <3..nu ska jag  gå till bussen så jag kommer till skolan. Älskar jimmie och lillen i magen<3
Inte långt tid kvar lilla älsklingen tills du kommer ut till mamma och pappa<3 Vi älskar dig nu & för alltid

Ha det fint  kram // Mia



me=) Jag innan skolan idag hehe =)
Min söta jimmie Lilla söta älsklingen<3
detta är det lilla livet som finns i min mage Vårt lilla hjärta <3 som är beräknat att komma den 5 Mars 2009<3 Vi älskar dig vännen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0