19 december<3

Idag så började mitt jullov, så jag sov till 10:30=)..Fast mitt jul lov kommer att vara 1 år hehe..Men det blir inte så mycket till lov när den lilla har kommit ut<3 Idag så tänkte jag börja ut och gå, har verkligen inte haft ork och tid till det när jag har gått i skolan. Men det känns jätte bra att kunna slappna av nu lite<3 Idag så gick jag in i v 29+0. Tiden flyger iväg nu är det bara 11 veckor kvar till mitt beräknade bf.Längtar jätte mycket. men det märks att det börjar gå mot slutet, känner mig varm och svettig hela tiden, sen mår jag illa på morgonen. Mina ben är lite svullna. Men men ska bli skönt när man kan börja gå ner lite i vikt<3..Jag vill bara att vårt lilla barn ska komma ut snart. <3 Nu är det bara 5 dagar kvar tills julafton, min och älsklingens sista jul som vanliga ungdomar sen börjar vårt liv som föräldrar<3 Fast det känns jätte bra. Än så länge så känner jag ingen räddsla inför förlossningen. Jag tror att det kommer att gå bra och man har ju smärta för något bra. Jag ska fotografera min mage lite senare och lägga in dom i eftermiddag<3 Den växer och v'äxer och växer hehe=)..Men det är ju bra för då vet jag att den mår bra där inne, men jag känner ju den när den rör sig med så då vet jag också att den lever och mår bra=) idag så skulle älsklingen ner till malmö och jobba<3 Så idag så kommer han hem rätt tidigt tror jag<3 Nu när man tänker efter det ända jag är helt beroende av att äta ät isbitar, det är så gott (Konstigt behov). Men men det är ju jätte nyttigt så det är ju bra. hehe Nä nu när man pratar om det så behövs det lite is;)


Ha det fint  // Mia





bebis i magen<3 -- Mammas lilla älskling<3

Kommentarer
Postat av: Emmy syster

jag gjorde apelsinor och satte på nejlikor idag=)

2008-12-19 @ 21:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0