20 December<3

Idag så är det bara 4 dagar kvar tills jul=) happy. Idag så har vi tvättat, sen så kom pappa och hämtade oss sen gjorde vi pepparkakshus =) ..Pappa och dem gjorde 3 vånings pepparkakshus, precis när jag&älsklingen var klar så skulle jag bara flytta in huset , och då trillade hela ihop. Men pappsen hjälpte mig att sätta ihop det igen. Det blev bra till sist. Sen så åt vi middag hos mamma & pappa, vi åt pommes,sallad,köttbullar och sås. Det var jätte gott =D..Idag så har lillen varit jätte aktiv inne i magen, när den lille rörde sig så såg man det på magen<3 jätte mysigt hehe=)..Längtar tills vår lilla bebis kommer ut. Förresten så har vi kommit på ett namn till om det blir en tös, Nova. Alla mobbas för att det finns ett köpcentrum som heter Nova Lund.  Men jag gillar det namnet väldigt mycket. blir det en pojke ska han heta liam<3 imorgon så ska vi till min gammelfarfar, han fyller 87 år..Han har inte sett min mage sen den har börjat växa så det ska bli kul att träffa han imorgon. Nä nu ska vi kolla på en film " Freeway" ...


Ha det fint // Mia


detta är det lilla livet som finns i min mage -- Lilla älsklingen<3 Nu är det bara 11 veckor kvar tills du är beräknad att komma tills oss Älskar dig min lilla ängel<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0