21 December<3

Idag så fyllde min gammelfarfar 87 år<3.Så vi har varit och firat han, vi åt smörgåstårta och grädd tårta gott. Det var jätte trevligt, jag tycker att man träffar han för sällan bara. Jag ska börja skärpa mig och träffa han mer! Sen fick vi vår julklapp av han, vars 500kr jätte snällt!!=) Han är verkligen en av dem jag ska åka direkt hem till efter BB med den lilla, kul att det finns 5 generationer både på mammas och pappas sida. Ska ta ett foto med alla på sen när den lilla älsklingen har kommit. Synd bara att inte min gammelfarmor lever, saknar henne jätte mycket<3..Hon och min gammelmormor hade varit en av dem som hade älskat vårt barn<3..Dem hade nog suttit och gjort kläder nu om dem levde. Jag saknar dem två så himmla mycket. Men jag tror att dom får se vårt barn från andevärlden<3 Älskar er<3 

Annars så har vi inte gjort så mycket idag. Varit ute och gått med älsklingen idag, (vilket är väldigt ovanligt!) sen har mamma och dem har varit på ullared för dom skulle köpa de sista julklapparna. Idag när jag låg i sängen la jag handen på magen och så kände jag huvudet på vår lilla ängel<3. Idag är det bara 74 dagar kvar till beräknat bf, fast jag och älsklingen hoppas att den kommer i fenruari istället för mars=)..Min pappa och morbror fyller år i februari. Är jätte nyfiken på hur den lilla ser ut. När jag är ute och går då känner jag hur barnet ligger med hela kroppen antingen på höger eller vänster sida, det blir tyngre och magen sticker ut extra mycket då hehe. Imorgon så ska älsklingen jobba 7-16 , jag vill inte sitta hemma själv så jag ska ut till min mamma och dem, vi ska julbaka. vi får se hur mycket som finns kvar när jag går hem. Jag kränger väll allt innan det är klart hehe. Jag har blivit en riktig liten tjockis, känns som att jag bara äter och äter...!!!!!! Den 2 Januari ska jag till barnmorskan och mäta magen, ta blodtrycket och kolla hp värdet. Sist jag var där så hade jag lågt hp och var tvungen att börja med järntabletter. Men jag var jätte trött innan jag tog järntabletterna. Sen i förgår tyckte jag att jag kände mig pigg så struntade i att ta järntabletterna 2 dagar, det märks liknar en zombie igen så det är bara att börja med dem igen!

Snart är det julafton bara 4 dagar kvar. Ska bli mysigt, vi ska fira julen hemma hos mina föräldrar tillsammans med mammas släktingar vilket kommer bli jätte mysigt! Nästa jul så kommer jag och älsklinge att ha en egen liten familj. Fast jag vill ändå fira med mamma och dem, kan inte tänka mig en jul utan Mina föräldrar och syskon. HEMSKT!  Nästa år så ska det bli jätte mycket julpynt för den lillas skull, vill att den ska växa upp i en mysig julig miljö. Längtar så mycket efter det lilla livet<3..På tal om vår ängel, just nu så rör den sig i magen<3<3 mysigt<3 

Ha det UNDERBART // Mia




Älsklingen --- På julafton har vi varit förlovade 1år & 5månader<3 Älskar dig JimmieEriksson<3


kropp --- Saknar min kropp som jag hade i sommras, Mitt slutmål efter förlossningen<3 ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0