23 December<3

Idag så vaknade jag och älsklingen runt 6 tiden. Sen har vi varit uppe och handlat julklapp till mina föräldrar och prinskorvar tills imorgon. När vi satt och åt frukost så gjorde jag så att älsklingen fick dåligt samvete över att han inte köpt någon julklapp till mig. Så vi fick åka till klippan så han köpte julklapp=)..Så jag fick en fin julklapp till sist<3 sen efter det så hälsade vi på hans kompis som bor i klippan. Det var trevligt.  Annars så har vi bara varit hemma idag, jag har sovit och älsklingen har spelat data. Har haft huvudvärk idag så har knappt orkat göra något! Nu vid kvart i 7 ska vi ta bussen till skäralid. Vi ska hem till mina föräldrar&syskon<3 Det är uppesittarkväll på bingolotto, så det är ju klart att vi ska spela då!!!! Fast som vanligt blir det nog ingen vinst, men det är ju trevligt att spela tillsammans.<3 Imorgon så ska vi fira julen hos mina föräldrar, så vi ska ta med alla julklappar och det ikväll så har man det klart<3 Vi blir runt 10 personer så det ska bli mysigt. Är nyfiken på vad man ska få i julklapp<3


Inatt så var vår lilla bebis livlig i magen, den verkade ha riktigt roligt där inne. Mindre kul var det för mig som var illamående och inte kunde sova. Men det är klart jag går inte lika mycket nu när det är lov från skolan och då sover den inte lika mycket. Idag är det 72 dagar kvar tills den är beräknad att komma<3 Känns som en evighet, jag vill ju att den kommer ut NU!!! Vill ha den hos mig, vill se hur det lilla livet ser ut jag vill bara kunna ge den all min kärlek<3

Ha det fint / Mia




:) --- Uppesittar kväll<3


Uträkning utgår från dagens datum: Tis 23 dec 2008.

 Du är på dag 208 av 280. (74,3%).
Du är i vecka 30.
Du har gått 29 fulla veckor och 4 fulla dagar (v29+4).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 5 mar 2009

Du har 72 dagar kvar till förlossning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0