24 December<3

Idag är det julafton, så god jul på er alla! Idag vaknade jag och älsklingen runt 11 när min syster ringde. Sen gick vi upp till lantmännen, vi skulle lösa in våra bingolotter för vi vann igår, jag vann 100kr och älsklingen 2st sverige lotter=)..Sen runt 2 så kom mormor och hämtade oss, sen åkte vi ut till landet vi hoppade av hos min farfar för att säga God Jul. Det är synd att man inte träffar han så ofta längre. Får ta mig tid att åka dit oftare. Sen gick vi hem till mina föräldrar och var där och hjälpte till lite innan vi skulle äta. Sen kom linda,marco,sandra och mormor =) Vi åt en massa god julmat, det hade dom gjort jätte bra. Mätt blev jag och trött så var tvungen att gå och lägga mig på soffan ett tag hehe..Sen så gick jag ner till dom igen och så satt vi och snackade och hade jätte trevligt. Sen ville min mista lilla syster öppna jul klapparna runt 6 (Jag med för den delen hehe)...Så vi gick upp på övervåning där vi delade ut alla julklappar. Sen hade vi något som vi kallar säcken. Det är att vi köper vars en julklapp som vi lägger i en säck sen får alla välja vars en julklapp. Istället för att köpa julklappar till alla vuxna. Idag har det varit en jätte bra och lyckad julafton. sen kollade vi på ett päron till farsa firar jul igen och tomten är far till alla barnen. Roliga som bara den<3 Vi har desutom ätit en massa godis så man är super mätt nu. Blev väl att man åt mer än man igentligen orkar för att det är så gott hehe=)...Jag och älsklingen fick många julklappar, Mina föräldrar gav mig&älsklingen en glassmaskin GOTTIT<3, klädhängare till bebisen, wook kokbok, tavla, talrikar och sen fick jag en massa gummiband, borste, hårband och sminksaker<3 Sen fick vi en jätte fin bricka med ljus på av mina systrar och ett mini rivjärn<3 Sen av min underbara älskling fick jag ett jätte fint halsbandssmycke som står för stjärntecknet vädur<3 Älskar dig gubben<3 Emilia& linda gav mig smycke till naglarna spännande<3 får testa det ngn dag=) Av min älskade mormor fick jag en kofta, och spa skönt . Älsklingen fick Björnborg parfym av min mormor och av mig fick han rökelser och ett fint fat där man ställer rökelserna på och ett par pyjamas byxor<3 Sen ska vi köpa wii i mellan dagarna som också är en sortsjulklapp till varandra<3 Tack så mycket alla mina nära och kära för att ni gjorde min Julafton så bra och för alla Julklapparna<3 Jag älskar er<3

Idag så har bebisen varit jätte lugn men det kan jag förstå för den har levat rövare nu i två dagar. Den har sparkat och lekt nonstopp. Men det är så underbart att känna vår lilla bebis i magen och veta att den lever och mår bra<3 Men jag och älsklingen står knappt ut med all väntan på att det ska bli 5 mars 2009<3 Den är så himmla efterlängtad<3 Vi älskar dig lilla vännen<3 Vi ses om ca 71 dagar lilla älsklingen<3

Ha en bra julafton kram // Mia



jul
 


love --- Älskar<3


:) --- Älskar<3

söt --- Älskar<3
 
Älskar även mina andra släktingar men har inga bilder på dem<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0