25 December<3

Idag så har det mest varit en slappe dag.  Började med att jag och älsklingen skulle gå till macken och köpa bröd o smör för det var stängt annars i hela byn. Påväg till macken så trillade jag utanför vår lägenhet, men jag trillade bara på benet som tur var. Blir ju orolig när man är gravid rädd att skada mitt lilla hjärta i magen<3 Men det gick bra ! Sen så vid 3 så hämtade pappa mig för jag skulle hem till dom och äta lite julmat från igår, älsklingen kunde inte följa med för han väntade på sin bror. Sen så rngde han till mig och sa att han skulle sova hemma hos sin bror, så jag sover hemma hos mamma o dem inatt. Men det är skönt att komma hemifrån lite och träffa familjen<3 blir för sällan nuför tiden. Linda var också hemma hos pappa o mamma. Sen kom marco och sandra med vi åt en massa julmat och julgodis Gott är det med! mamma slutar inte förrens vid halv 11 idag. Jag ska lägga mig tidigt idag för jag är så himmla trött så det inte är sant!!! Imorgon ska vi åka på julbord på båtarna mellan helsingborg och helsingör<3 Vi ska åka hemifrån redan runt 1 så det blir tidigt iväg imorgon=)


Idag har den lilla vilat mycket, har känt lite buffar där inne. Idag är det bara 70 dagar kvar tills den lilla beräknas komma<3 Har varit gravid i 210 daga av 280 =)..Det är lång tid<3 Nu är det bara det sista kvar det klarar vi älsklingen<3 Annars så har jag inte mått illa av graviditeten idag så det är jätte skönt, fick väldigt ont på den vänstra sidan av magen, men det är när den ligger o trycker på nerverna, sen har jag haft ont i ryggen också. -Men finns ingenting i hela världen som jag önskar mig mer än att den lilla ska komma ut snart<3 Längtan är så stor, känns som när man väntade på att julafton skulle närma sig när man var liten<3 Är verkligen nyfiken på vilket kön det är, hur den ser ut, hur stor den är o vilka personligheter den lilla har<3 Du är så himmla välkommen min lilla älskling<3 Jag älskar dig<3



Ha det fint // Mia




 --- Mammis



Love --- Pappis


bebis i magen<3 --- O vår lilla älskade älskling<3<3 Vi älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0