26 December<3

Inatt så har jag sovit hos mamma och pappa<3 Det var trevligt som vanligt =)... Sen idag vid halv 2 så åkte vi till helsingborg vi skulle på julbord med mamma,pappa, mina systrar,mormor och hennes syster o deras familjer<3 Vi skulle åka båtarna mellan helsingborg och helsingör 3 ggr fram o tillbaka.  Det var jätte trevligt MYCKET mat. Jag åt inte jätte mycket mat men blev rätt mycket frukt , godis och efterrätt<3 Det var jätte trevligt att äta julbord<3
Bara min och älsklingens mat gick på  cirka 360 kr. Servitrisen var skit otrevlig för när alla hade betalat så var där 1 cola och en juice kvar att betala. Men satt ju och försökte se vems det var. Men hon ville nog bara att vi skulle dra. Sen fråga hon hela tiden om vi ville köpa läsk eller snapps så det var lite jobbigt faktist. Och hon tappade en kletig kniv på min skinjacka hmmmmm..haha men det går nog att torka bort. Men annars så var allting bra. Nästa gång en annan servitris tack. När vi skulle gå av båtarna så var det något tekniskt fel på dörrarna, en servitris sa till oss att gå av nere vid bilarna, men när vi kom ner där så fick man inte gå av där. Så vi fick gå upp igen. Sen efter cirka 3 minuter så öppnades dörrarna. när vi var i ljungbyhed så släppte mamma o dem av oss utanför lägenheten, men vi gick o köpte lite  godis innan vi gick hem. För vi ska ha myskväll nu. Kolla på film o mysa<3

Igår kväll så sparkade barnet lite, jag försökte med att dricka 2 stora glas kallt vatten men den rörde sig inte. Sen när jag gick o la mig så hade jag lust att sjunga för den så det gjorde jag, och då blev den livlig. Sen låg jag o pratade med den, visst man får inget svar men det är så härligt när den rör på sig<3 Idag har den rört sig lagom mycket. Men den rör sig mindre nu när det blir trångt i magen<3 Varje gång den rör sig får man ett leende på läpparna och känner sig jättevarm inombords<3 Jag kan inte beskriva min längtan efter vårt lilla barn<3 älskar den så himmla mycket<3


Ha det fint // Mia



Uträkning utgår från dagens datum: Fre 26 dec 2008.
Din graviditet startade Fre 30 maj 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 13 jun 2008 (ägglossningen).
 Du är på dag 211 av 280. (75,4%).
Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 0 fulla dagar (v30+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 5 mar 2009
Du har 69 dagar kvar till förlossning.




Min Mage i v 30 +0.

<3 30+0     <3     loooove      v 30

<3     ( ------<3 Kärleken övervinner allt<3------- )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0