27 December<3

Idag så har den lilla varit aktiv men inte jag=) ..Jag har bara legat hemma o ätit o tittat på tv. Idag är det 68 dagar kvar tills vårt lilla barn beräknas att föddas<3 Nu i mellandags rean ska vi köpa ett skötbord, wii och en videokamer. Måste ju filma den lilla älsklingen när den är född<3 Vill att den ska kunna se tillbaka på barndomen i framtiden. Jag har mått jätte bra idag inget illamående alls eller ont i magen. Men däremot känner jag att aptiten har börjat ökas. Vilket är mindre bra för vikten men bra för mig. Men dom säger ju det att dem sista månaderna ska man må som bäst och det är i slutet av graviditeten som man ökar mest i vikten. Vill bara att tiden ska gå snabbt så man får träffa vårt efterlängtade lilla änglabarn<3 Några namnförslag är  Nova, Nelly och Liam<3

Lite som har hänt nu under graviditeten.
[x] Graviditets testet visade possitivt
  ---------- [17 juli - 2008 ]  
[x] Inskrivningen            ---------------------------------[25 Augusti- ]   
[x] Ultraljud                          -------------------------------[6 Oktober]     
[x] Mödravårdcentralen      ----------------------------  [9 Oktober]     
[x] Försäkringskassan, lämnade in om föräldrapenning  ---- [22 Oktober]
[x] Mödravårdcentralen        -------------- ----------------------------- [17 November]
[x] Föräldrakurs Jag+Pappan<3  --------------------------------------[3 December]
[x] Glukosprov   -------------------------------------------------------------[9 December]


Ska ske!
[ ] Mödravårdcentralen -------------------------- [2 Januari 2009]
[ ] Föräldrakurs         --------------------------------[13 Januari 2009 ]
[ ] Föräldrakurs         --------------------------------[19 Januari 2009]
[ ] Vårt älskade lilla barn beräknas att föddas ----[ 5 Mars 2009]




Ha det fint // Mia


:) Min mage runt v 16<3<3

<3 30+0 Magen nu v 30<3<3


looove<3  Vårt älskade lilla barn<3 Vi längtar tills den dagen då du kommer till oss älsklingen<3 Nu är det bara 68 dagar kvar<3 Vi älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0