28 december<3

Idag så började min dag med att mamma ringde och frågade om jag&älsklingen ville följa med till höör och handla på city gross, och eftersom vi inte hade något att äta hemma så blev det så. Vi åkte med mamma och pappa dit. När vi var där så köpte älsklingen en söt bebisfilt<3 En blå så jag gissar att han vill ha en liten söt pojke. Sen när vi kom hem så var älsklingens bror hos oss han låg o tittade på tv, sen åkte vi till helsingborg. Vi skulle köpa Kamera,wii och skötbord. Istället slutade det med att vi köpte en kamera för ca 4000kr, Ett jätte fint skötbord, bebishanduk med hätta<3, spjälsängsskydd och en liten skötbordsmadrass<3 ...Efteråt skulle vi äta på mc donalds, men istället åt vi köttbullar och potatis på Ikea<3 det var mummsigt. Sen så åkte vi hem efteråt. Nu håller älsklingen och hans bror på att montera skötbordet=)..imorgon ska jag köpa lite till skötbordet, lite korgar och sånt sött =) Bebben har inte haft någon chans att sprattla rundor jätte mycket idag, eftersom jag har gått rundor nästan hela dagen och då sover det lilla livet i magen<3 
imorgon ska jag åka med mamma och mina systrar och kanske min pappa och handla igen=)..Älsklingen ska hem till sin bror och sen ska dem iväg och handla med. Nu så kan jag inte mer än att längta efter vårt lilla kärleksbarn som kommer ut om ca 10 veckor<3 ..Tänkte börja med körkortet efter Nyår, det känns som ett måste så att man inte bara är fast i ljungbyhed med den lilla. Vill kunna köra vart jag vill<3 Slippa allt det där med bussar och sånt.
Nu är det dax att äta godis hehe<3 Jag är en riktigt stor gottegris det måste ERKÄNNAS!! Och jag älskar det hehe.

Ha det fint // Mia




Sakerna vi köpte idag till vår lilla bebis, som den ska få när den födds<3
<3    - Handuk valdes av mig   <3 - Kamera<3 
=) - Skötbordsmadrassen=) - Vårt fina skötbord
<3 - Spjälsängskyddet som Älsklingen valde<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Var är skötbordet ifrån?

2009-01-27 @ 18:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0