29 December<3

Året börjar ta slut nu, snart är det 2009<3 ..Vi får hoppas att det blir ett bra år. Idag så har jag varit på väla med min mamma och mina systrar<3 ...Min lillasyster köpte löshår för 850 kr, det var jätte fint och jag funderar på att köpa det efter det att vårt lilla barn har kommit ut<3 ...Idag så har det varit ännu en sov dag för det lilla livet i magen, Jag har sprungit rundor o tittat i affärer. Sen gick jag och min syster in på ikea för att köpa små korgar till skötbordet, men det var en evighet fram till kassan så struntade i det! Vi får köpa det sen, efter mellandags rean. Sen när vi var klara på väla så körde vi till city gross och släppte av min syster som skulle köpa hårfärg. Medan vi väntade på henne så körde vi till Max och köpte mat. Det fick bli orginalmålet till mig.  Det har varit en jätte trevlig dag<3 kul att kunna umgos med mammsen och systrarna=) ..Älsklingen har åkt till sin bror, han skulle vara där o spela o äta middag o lite sånna saker. Så får se vilken tid han kommer hem.  Annars så är väll allt bra, magen den växer och växer. Så vi får hoppas att där är en stor bebbis i magen<3 =) Nä nu ska jag  gå och ta en varm och skön duch

Ha det fint  allesammans //Mia



=) -- Mmmm Mmmat<3



<3 30+0  ----- Bebisens hem i 66 dagar till<3




<3 --- Min stora mage v 30<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0