<3

Nu har jag varit o julbakat hos mamma o dem<3..Det blev bra!..sen tittade jag på gammla filmer när jag var liten, gud vad man var frågvis då hehe. Idag så har lillen rört sig ovanligt mycket, började vid 6 imorse då rörde den sig som bara den så jag lekte lite med den o kelade<3 Sen vid 9  tiden var jag trött men det lilla livet var hyperaktiv, så jag var tvungen att gå upp. Men det bästa jag vet är när den rör sig så för min del så blir jag bara lycklig. Älskar min lilla älskling så mycket, gud vad jag längtar tills den dagen då jag får hålla dig i min famn<3 Den är väldigt glad när pappan lägger handen på magen, den känner igen hans hjärtrytm&röst, så den blir alltid hyperaktiv och busig när han läger handen på magen<3 Jag vet att vi kommer att bli världens bästa föräldrar<3 Varje dag så undrar jag hur den ser ut, vill bara få smyggtitta på den. Men men det är bara att vänta i 73 dagar till ca, om man inte går över eller får tidigare. Jag vill att den ska komma ut snart, men på ett sätt inte vill ju att den ska vara fullt frisk och stor=) ..Men lite räddsla börjar väll komma nu när man tänker på förlossningen:/..Men jag tror att den kommer att gå bra!<3 imorgon ska vi ut till mina föräldrar och spela bingo, det är ju uppesittarkväll o allt hehe=)..Fast mamma ska jobba vilket är synd hade varit trevligare om hon också kunde varit med. Nu till mellandags rean planerar vi att köpa några av de sista sakerna till barnet. Vi måste köpa bland annat Skötbord, badbalja, bilstol, sängkläder & sängskydd. Fast vi har redan vagn, kläder och spjälsäng för det köpte/ fick vi av min snälla faster<3 ..vilket är bra för kläder är en sån sak som den växer ur snabbt. Men sen har mamma också jätte fina barnkläder som vi ska få=)  Tiden börjar att rinna iväg nu=)<3.. Det är så spännande. Jag känner även i magen att bebisen har blivit jättestor, man känner hela tiden var den ligger i magen<3...Det kan vara jobbigt ibland när den buffar på vid revbenen, för det blir lite jobbigt att andas. Den trycker ju lite på organen i kroppen med hehehe<3 ..Men gud kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är, vill verkligen ha den lilla hos mig nu. Men men det ända man kan göra är att vänta. Nu ska jag gå in till älsklingen och lägga mig ett tag, är så trött i kroppen<3


Ha det fint  kram // Mia







Love -- Den stilige pappan och min underbara lilla älskling <3  Älskar dig jätte mycket soetnowesen<3



detta är det lilla livet som finns i min mage Det vackra barnet<3 Älskar dig min lilla ängel<3

Magen --- Bebisens hem i 73 dagar till innan den kommer ut till oss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0