<3

Nu har jag nyss kommit hem från mamma och pappa:)<3 Jag åkte dit efter skolan, sen har jag ätit middag och sånt gott där. Jätte trevligt att träffa dem<3 Sen körde vi till affären, så köpte vi en Paradis ask<3 som jag äter av just nu, den ska ätas upp innan älsklingen kommer hem hehe, nä men sparar nog en bit till han med<3 Idag fick jag mitt slutbetyg, riktigt stolt över mig själv. 2 MVG och resten VG. Imorgon ska mina systrar vara hos oss, eftersom mamma & pappa ska på bio. Men de behöver komma ut lite=) Nä nu ska jag lyssna på lite jhonny cash<3


ha det fint // Mia



=) --- Min Bara Min<3  Haha =P
=) --- Mina slut betyg<3


älsklingen&jag<3 --- Min Bara Min<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0