31 December<3 Happy New Year<3

Idag är det nyårsafton, Vi ändrarde lite på idag vi ska istället ta bussen ut till mina föräldrar vid 15:45, och där ska vi äta räkmackor och så kommer det en massa folk<3.. Ska bli riktigt trevligt faktist. Sen när klockan börjar närma sig 12 slaget så ska vi upp till flyget och tända raketer där uppe, Vi ska möta min farbror där uppe och hans familj. Vi får hoppas att 2009 blir ett bra år<3 Men det tror jag, för vårt lilla barn kommer ut det året.  De flesta ska dricka ikväll, själv blir det en flaska med vatten eller coca cola till mig. =) Mia The Nykterist hehe<3 Ska bli mysigt Idag, vi får hoppas det blir en bra kväll...Tänkte fotografera en massa idag från vår Nyårsafton, Så dem bilderna kommer in inatt, eller ska vi säga imorgon =).. N¨ä nu ska jag och min underbara älskling äta frukost<3

Happy new year people<3  //  *+*+.MammaMia .+*+*


räkmackor -- Ska vi snart äta GOTTI GOTT GOTT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0