6 December<3

Idag så ska jag och älsklingen gå och titta lite på julmarknad:)..Sen  ikväll så blir det bio med rätt många personer, vi blir nog ca 14st =)..Haha pappa tog längst bak så att jag kan springa på toalletten utan att behöva skämmas/störa de andra när jag springer hela tiden. Sist så satt vi längst fram, det var jätte jobbigt kom knappt ut pga av min tjocka mage och alla bara glodde på mig när jag gick haha..Så är verkligen tacksam att han tog längre bak. Vi ska se Vi hade iallafall tur med vädret 2 <3 Igår så bakade vi en massa jag och mina systrar<3  Det var skoj. Känner mig lite rädd för att väga mig hehe sist jag vägde mig hade jag gått upp 14 kg hehe..Men jag får skylla på att jag är gravid hehe..Nu är det  89 dagar kvar tills min beräknade bf<3..På lucia ska vi upp till ullared och handla kläder, det behövs har bara ett par byxor jag kan använda och nästan inga hela underkläder haha. =)  Nu ska jag ut och diska, tråkigt men måste göras =) ...

Ha dt fin //Mia





Uträkning utgår från dagens datum: Lör 6 dec 2008.
Din graviditet startade Fre 30 maj 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 13 jun 2008 
 Du är på dag 191 av 280. (68,2%).
Du är i vecka 28.
Du har gått 27 fulla veckor och 1 full dag (v27+1).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 5 mar 2009
Du har 89 dagar kvar till förlossning.                                              detta är det lilla livet som finns i min mage



Kommentarer
Postat av: nathalie

hej undra vilken sida du går in på för och se det allt det där?

kram

2008-12-08 @ 23:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0