8 December<3

Idag så fyller min kusin år =)..Hon blir 7 år<3 Så det blir kalas i eftermiddag<3...Köttfärspaj och tårta tror jag det skulle bli gottgott hehe<3
Snart ska jag göra mig i ordning till skolan, inte långt tid kvar nu hehe skönt<3 Älsklingen han är på jobbet och sliter<3 Längtar tills på lördag för då ska vi upp till ullared och handla en massa saker.  Igår så monterade jag och älsklingen upp spjälsängen, hehe han ville ha den i sovrummet redan nu och vägrade att ta ut den för han blev riktigt glad han längtar ännu mer nu. Känns så himmla bra att han verkligen vill detta. Men men det är ju 12v & 3 dagar kvar tills den beräknade barnafödslen<3 Men man kan aldrig sluta oroa sig, men hoppas att allting går bra ända in i det sista nu. Vill ha vår lilla ängel här oss mig<3 Den verkar vara så underbar, den är mig riktigt upp i dagen, envis och mycket energi. Men men nu är det inte många dagar kvar tills jul:), tror det är ca 16 dagar kvar till jul. Weeii hehe ..Nu ska jag göra mig klar och sen åka till skolan=)


            Jag & älsklingen<3                        ha det fint // <3Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0