9 December<3

Idag så började min dag med att gå upp kl 6, för jag skulle ta bussen 07:09 till klippan. Jag skulle göra ett Glukosprov hos Barnmorskan(Se så jag inte har graviditetsdiabetes)..Började med att jag inte fick äta någoting innan jag gjorde testet. Så halv 8 var jag hos Bm och hon gav mig dricka som smackade vatten med en halv påse socker i ÄCKLIGT..=) Sen fick jag sitta och vänta 2 timmar i väntrummet väldigt obehagliga stolar vill jag lova. Men det var pinsamt för jag somnade när där var mer folk än bara mig. När barnmorskan såg det så sa hon till mig att de hade en säng jag kunde få låna så det gjorde jag. Gud vad skönt jag sov hehe, sen kom hon och väkte mig. Jag skulle lämna kisse prov, blodprov, väga mig och ta blodtrycket, mäta livmodern och lyssna på barnets hjärtljud. När hon lyssnade på barnets hjärtljud så busade den med henne hela tiden så hon kunde inte hålla sig för skratt^^...Men jag sa det till henne att den är väldigt livlig och busig där inne. den var busig på ultraljudet med . Annars såg allt rätt bra ut förutom att jag redan har gått upp ca 16 och mitt blodvärde låg på 114, det ska ligga runt 120-140. Så jag fick köpa järntabletter idag. Sen gick jag till skolan och köpte frukost, var jätte hungrig en hel morgon utan mat eller dryck Jobbigt!..Vi gjorde inte så mkt i skolan vi satt mest och skrev lite om kroppen. När jag satt så la barnet sig på något sätt vid revbenen så jag kunde inte sitta normalt. Kändes helt trångt och konstigt. (typ som en fotboll i magen=)..) annars när jag kom hem har jag bara sovit, älsklingen är sjuk och fick stanna hemma från jobbet. Men tycker att han verkar redan vara på bättringsvägar som tur är, för vi ska till ullared på lördag. Ja annars så har det inte hänt så mycket mer. Men men nu ska jag snart hoppa i sängen så man orkar upp till skolan imorgon<3


Ha det fint / Mia                                               





Vår lilla ängel<3 Längtar tills jag kan hålla dig i min famn och bara pussa dig<3 Du är så himmla välkommen till världen älsklingen<3 Vi ses om några månade puss älskar dig<3
detta är det lilla livet som finns i min mage 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0