2 December<3

11:05..<3 Idag så har jag inte gjort så mycket, ska in på betygssamtal i omvårdnad. Nervöst hehe nä men det går nog bra hoppas jag. Nu har jag ett smeknamn till  bebisen i magen ...Lilla änglen<3 Det är så underbart, det är precis som om den svarar mig när jag pratar med den. I form utav rörelser och sparkar=) vill verkligen att tiden ska gå snabbt så att vår lilla ängel kommer ut. Idag är det bara 17 dagar kvar i skolan skönt:)..Sen ska jag börja på körkortet, fast kan inte skriva upp eller köra upp innan april 2009 för då blir jag  18år. Nu ska jag in på betygssamtal!!
detta är det lilla livet som finns i min mage <---<< Vår lilla Älskling


11:27 Nu har jag varit på betygssamtalet, jag måste klara MVG på två uppgifter sen så har jag ett MVG. Nervöst men jag ska försöka klara det inget är omöjligt... Annars så tycker jag att det fungerar jätte bra i skolan. Jag ska klara hela vägen till mitt dröm yrke. // Mia

Kommentarer
Postat av: Emmy <3 lillasyster!

Hej mia fin blogg <3

2008-12-02 @ 16:10:11
URL: http://?
Postat av: Emmy <3 lillasyster!

Hej mia fin blogg <3

2008-12-02 @ 16:11:00
URL: http://?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0