18 år!

Nu är jag äntligen 18år. Min dag har varit helt perfekt. Började med att min mamma, mina systrar, nova & jag åkte till väla. Jag fick 1000kr att handla för på väla+ en tid hos frisören av mina föräldrar. Sen fick jag ögonskugga av min minsta syster och pyjamasbyxor av min andra syster. Iaf  jag köpte en massa kläder, saker och sånt på väla. Lägger in lite bilder sen. Sen har vi ätit middag hos mina föräldrar. Det blev kokt potatis, lax och romsås. Riktigt gott och nyttigt var det. Fast till efterrätt blir det kladdkaka med grädde & rulltårta.  Nu ska jag vara lite social jag är ju födelsedags barnet!!!! =)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis gumman!!! Det är häftigt att fylla 18 år! Själv fyller jag 30 nästa år, mindre kul.. ;) Lycka till med körkortet! kram

2009-04-07 @ 19:20:13
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ett stort grattis till dig på födelsedagen :D

2009-04-07 @ 22:04:09
URL: http://jenny1981.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0