Aktiv dag.

Idag så har jag pluggat en massa i körboken hemma, satt ute i fina vädret o pluggade. Älskar vår balkong nu, vi har ju fått jätte mysigt:)..Sen har jag varit på körskolan & pluggat Teori, men det gick helt åt skogen. Sen gick jag bort till netto o handlade. Sen väntade jag på att Katarina skulle sluta jobba..Jag var inne i en härlig butik som jag älskar, den heter hjärter ess. Där är en massa underbara saker tex oljor, rökelser, tarotkort och sånna saker. Sen när katarina hade slutat så körde hon hem mig. Det var direkt in genom dörren och fram till min älskade Nova..<3 Hade saknat henne super mycket.  Sen så lagade min kära sambo potatis gratäng & den var supergo vill jag lova! Höjdare på att göra mat. Sen så gick vi bort till katarina & hälsade på det var trevligt. Runt 8 tiden gick vi hem eftersom Älsklingen skulle titta på Hokey. Vilket inte roar mig så mycket så jag får nörda framför underbara datan! Måste bara skryta om att jag har varit super nyttig i 3 dagar nu..=) Jag har också gått ner i vikt Så skönt att komma igång med vikten igen. Men jag har ca 15kg kvar att gå ner. Så jg lär vara duktig ett tag till haha. Nä nu tänkte jag ta o plugga lite Så jag tycker att det har ju hänt lite idag. =)
Imorgon är det Valborgsmässoafton. Vad ska ni hitta på?





Kommentarer
Postat av: Amanda

Va söt o fin hon är! Gosiga små lår!!

2009-04-29 @ 22:38:09
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0