Blind eller Vad?!!

Idag så har jag varit hos optikern, jag har sett jätte suddigt ett bra tag nu. Jag trodde nästan jag höll på att bli blind så dåligt jag såg! Men det visade sig att min syn har blivit mycket bättre så jag fick svagare linser idag. Så min dag började bra. Sen så har jag& min mamma handlat på Netto. Det behövdes eftersom jag äter så dåligt, men har köpt hallonkräm, frukt & skorpor som jag kan ha till mellan mål. Efter det så åkte vi till ett ställe som heter Godisboden. Där finns det väldigt mycket godis. GOTT! Ja annars så har väl inte så mycket hänt. Lilla Nova har varit hemma hos sin pappa medans jag var borta, och det gick bra. 
nu ska jag kolla på andra avenyn eftersom jag missade det i Tisdags när jag fyllde år!
=)


Kommentarer
Postat av: JONNA

Sv: hehe men det är ju toppen bra ju :)

kram

2009-04-10 @ 00:14:07
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0