Glöm inte vara med i min tävling;)

Nu presenterar jag med nöje en tävling på min blogg, i samarbete med Björnkramizar  ni tävlar om ett GIANTmicrobes Mjukisdjur & en riktig bild på hur den ser ut i verkliheten.


Jag är med och tävla om ett GIANTmicrobes Mjukisdjur från Björnkramizar hos UngMammaMia. Var du också med och tävla här!

Tävlingsreglerna går till på följande sätt

Gå in på Björnkramizar hemsida tryck in på GIANTmicrobes Mjukisdjur & välj det mjukisdjuret du vill vinna.

Om du har en blogg:
Ni ska kopiera bilden och texten som ni ser här ovanför (Länkarna måste komma med) och lägg in det på din blogg, Skriv sedan en kommentar här vilket GIANTmicrobes mjukisdjur ni vill vinna.
Ni som inte har en blogg:
Då tipsar ni 4 stycken vänner via e-post om tävlingen,
(glöm inte att skicka bilden och texten samt länkarna, Sedan ska ni skicka det till mig så jag vet att ni har skickat det!) (
[email protected])

Tävlingen avslutas 27 April. Lycka till!

 Kramar MammaMia


Kommentarer
Postat av: Angelica - geckon tävlar

om jag vann skulle jag vilja ha en extra hjärncell så jag kanske kan få lite bättre minne ;)



Har länkat med både bild och text i min blogg

2009-04-02 @ 10:36:50
URL: http://geckotavlar.blogg.se/
Postat av: lolla

Hejsan

vinner jag vill jag ha en hjärncell, känns som det behövs en extra ibland :)

kram lolla

2009-04-03 @ 21:44:46
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Emilie

Har länkat i min tävlingsblogg redan :P

2009-04-05 @ 22:34:43
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0