Min & Novas Dag.

Imorse när jag vaknade var jag helt chockad. Novade hade sovit från 22:30 till 07:30 utan att vakna en ända gång, jag brukar alltid få gå upp mins 1 gång/pernatt. Snacka om super härligt. När vi vaknade så ringde jag till katarina, hon frågade om vi ville ut&gå. Vilket jag gärna gör. Så vid 11:30 kom hon hem till mig. Sen gick vi
ut till mina föräldrar. Vi gick dit  & hem det är ju 1,2mil. Snacka om att känna sig duktig. Gud vad Hundarna var nyfikna på vagnen & vad som fanns i hehe. Det var jätte trevligt hos mina föräldrar, de målade på huset. Skönt o komma dit, så är det några som vill hålla nova. Det blir ju lite avbelsatning för mig. Fast gud det räcker att jag är ifrån min lilla älskling 30 minuter så är jag helt galen av längftan!
Ja annars så har vi inte gjort så himla mycket idag.



Nova var även hemma hos sin GammelGammel Farfar.



Jag fick 100kr i födelsedags present av Katarina. TACK Katarina<3 Det ska gå till mitt gymkort. <3<3<3

Nu är jag oriflame säljaer igen:) Någon som vill köpa billigt smink?



Love / MammaMia

Kommentarer
Postat av: sara

Ja vilket klipp :) När ska ni döpa Nova då?



Dagen har varit bra, underbart väder :) Har ju varit på ikea och så, så är helt slut :P

Har har eran dag varit?

kram

2009-04-25 @ 20:18:40
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Kan kanske börja träna tillsammans då ? :)

2009-04-28 @ 17:42:36
URL: http://jagvillintevaratjockmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0