Min Onsdag!

Min onsdag började med att Min mamma & min lillasyster Sandra kom och hämtade mig&Nova. Sen åkte vi till klippan och köpte en ny barnvagn, för vår gamla gick lite isönder igår! Men det var bra för den nya var absolut mycket bättre och lättare att köra. Sen efter det så åkte vi till Ängelholm. Där handlade vi lite saker. jag fick ju 1000:- igår av mina föräldra som jag skulle handla upp. Jag köpte en Bok om massage eftersom jag funderar på att gå en massage utbildning. Min talang är väl att massera så varför inte utvekla den!  Det var riktigt trevligt att handla med dom. Jag köpte även en ny body till lilla älsklingen<3 ...sen när vi kom hem så har vi bara tagit det lungt. Fick bli hemagjorda hamburgare till middag. Men Nova är lite över trött idag så jaf har varit ute och gått med vagnen nästan 1 timme.! Det var så skönt o komma ut. Sen nu är vi bara hemma ska snart natta Nova.

ha en bra kväll // UngMammaMia


 Denna boken köpte jag..<3



Har varit ute & kört Nova i vagnen ikväll<3



Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♥

Det håller jag med dig om!

Det är många som tror att när man väl skaffat barn så kommer man aldrig hinna/orka ta tag i utbildningen igen, men vem är dom att säga hur alla fungerar och dra hela världen över en och samma kam?

Åh, vad liten! Då är det fortfarande lite nytt för dig också... hur länge har du och bebisens pappa varit tillsammans? Eller är ni tillsammans? :-P



Kram! ♥

2009-04-08 @ 23:29:36
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0