Nu är jag lite sur!

Idag så har jag varit på körskolan gick väll inte så bra med teorin. Men vad ska man förvänta sig har ju varit borta i lite mer än 1 månad nu. Sen så fort jag åkte hemifrån blev lillan ledsen. riktigt jobbigt och plugga när man vet att hon är hemma och är ledsen. Så jag ska vänta nu tills hon är 1-2 månader äldre så ska jag börja plugga på körskolan igen.pratade nyss med läkaren på BVC jag får inte äta något som kan inehålla Mjölk eftersom  Nova har ont i magen. Jag får till exempel inte äta: Bröd, smör, glass, chocklad m.m. Jätte störigt eftersom jag älskar allting jag inte får äta! Men för lilla Novas skull ska jag undvika det. gör verkligen allting för att hon ska ha det bra!<3
 ja annars så har väll dagen varit bra, solen skiner & det gör lilla Nova med. =). Nä nu tänkte jag att vi skulle gå en runda med lillan<3

Ha det bra poss&kram
 



En bild jag tog när det hade regnat & den vackra regnbågen kom fram<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad jobbigt att inte kunna äta mjölk, det är ju i så mycket.. Min kompis fick med testa det...

Men klart man gör det för sin lilla ängels skull :)

2009-04-01 @ 15:24:06
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Fanny

Usch vilken otur att inte kunna få äta mjölkprodukter på en månad! Men det är klart att man gör det för sitt barns skull! ;-) Hoppas att du har haft en fin dag i övrigt! ;-) KRAMAR

2009-04-01 @ 16:33:08
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja usch.. haha

hur mycket vägde hon och ¨så när hon kom?

2009-04-01 @ 16:47:55
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

det finns ju mjölkfri glass/choklad/margarin/vaniljsås/osv.. oatlys(havrebaserad) och tofulines(sojabaserad) vaniljglass med hallon på är kalas:)

(är själv "mjölkfri" )



2009-04-03 @ 12:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0