Alvedon!

Ska gå till affären och köpa alvedon nu till lillan men innan det ska jag först gå till vårdcentralen jag pratade med läkaren & jag ska få en gratis spruta till Nova. Så jag kan ge henne flytande alvedon. Jättesnällt tack så mycket.
 Annars hon verkar helt pigg och så men hon är varmare än ett element ju! men det är en helt vanlig biverkning från sprutorna igår. Nä nu ska jag fixa till mig för vi ska gå och handla medicinen sen ska jag hem och städa upp lite för Kristel, Marcus och lilla Theo kommer och hälsar på idag. Skojigt!

pusspuss


Kommentarer
Postat av: I M B E R P L U V I A *

Åh vad bra att du fixat alvedon, skitbra att ha hemma, speciellt nu inför helgen!

Är du bra på MSN? Jag har försökt komma in där i flera veckor men får felmeddelanden =(

2009-08-07 @ 20:17:53
URL: http://imberpluvia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0