Gårdagen Bilder!



Min frukost bestod av:

2dl Fil
1 Persika
0,5 dl  hemma gjord rostad havregryn i honung.
1 stort glas vatten.



Novas frukost
Gröt med äppel smak.

 
Mmm Gott!



Pratade med min pappa i telefonen samtidigt som jag tog en bild =)


The sun!



Beautiful sun!


 Varmt ute. =)


Sov gott i sin vagn..<3


 
På landet!



Älskar verkligen lant livet!



Vackra barn...<3



Härligt att förbränna fettet!



Såg denna som var mitt på vägen, det är en sorts larv. såg riktigt läskig ut! =)



Wihoo en spegel, som jag konstigt nog speglar mig varje gång jag går förbi den!



<3



Hittade ett löv. Det var coolt att fota igenom det =)


fint!



En annan larv som var påväg över vägen! =)


Haha min sötnöt ville inte ligga i vagnen fördå skrek hon som bara den, så hon fick åka på vagnen..(Jag fick ju hålla i henne, men detta gillade hon) =) Mammas lill älskling<3<3


Pusspuss ..//

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske dags för sittvagnen nu då =) Den har vi fått ha länge nu, hon vägrar verkligen att ligga, vill inte ens luta sig bakåt när hon håller på o somnar, haha =)

Har det löst sig med dagis grejen?

2009-08-28 @ 10:43:58
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: Its Meeeee Agen:D

Jag Älskar Dig Mia MiN mia :) HahA /k R I S T E LL

2009-08-29 @ 23:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0