Gratis = BÄST !

Detta är en gratis sida jag verkligen rekomenderar, jag har redan fått presentkort på H&M. Jätte lätt att samla poäng.
*Man loggar in svarar på dagens fråga = 2poäng,
*Besöker en sida 1 poäng,
*Värvar vänner 10poäng.
*Sedan kan man göra gratis erbjudande.

Verkligen bus enkelt, desutom får ni 50 poäng om ni blir medlem genom mig! :)

När man har samlat ihop poäng så kan man själv välja vart man vill ha presentkortet i vilken butik som tex Kicks, H&m, Nelly mm.

Vill ni också få gratis, smink/kläder och sånt. klicka då på bilden och registrera dig. REKOMENDERAR starkt denna sidan.

Pusspuss// Mia


Kommentarer
Postat av: Rozaleen

låter skönt =)



jag ska ut & leta present till min sambo, han fyller imorgon

2009-08-25 @ 10:05:57
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0