Halihallå!

Godmorgon alla!
Idag så sov jag och lillan till 10:30. Där härmar jag min sambo  "Gott snack hockeyback!" haha
Idag så ska jag bara slappna av plugga på körkortet. Men jag känner mig hyffsat säker nu så att jag hoppas jag klarar uppskrivningen. Nu är det hemligt vilket datum. Men säger ifrån när jag har klarat det! =)  Jag har funderat på det här med stilar. Alla människor har ju olika stilar tex Emo, hiphop, Bitch, Stilig, Glamour. Jag är nog den typen som älskar att klä mig fint, jag älskar högklackade skor, med en snygg uringad kläning.  Jag vet inte varför men det är verkligen något jag älskar så är det att klä sig snyggt/sexigt & sminka sig ska vi inte prata om. Älskar det så himla mycket!
Men jag jobbar ju med smink så det är inte konstigt att jag älskar det. Tycker att alla vuxna tjejer skulle kunna ha en macscara iallafall. Själv skulle jag aldrig kunna gå ut helt osminkad.

Vad tycker ni  är snyggast en sminkad eller osminkad tjej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0