Hög feber!

idag när jag vaknade runt 06:00 märkte jag att lillan var supervarm. Men jag tror att det är en vanlig biverkning från gårdagens 2 sprutor som hon fick i benen. Men man blir lite orolig för hon har aldrig haft feber. Nu ligger hon bara och sover i vår säng. Jobbigt o veta att hon är sjuk. Mammas lilla älskling. Jag har iallafall kokat upp lite vatten till henne som jag har satt in i kylen. Bra med något som svalkar henne senare idag. Först tänkte jag ta bussen in till klippan . Skulle handlat på netto men tycker synd om nova om jag ska släpa ut henne i vagnen nu när hon inte mår bra. Så struntar i det.  Ska ringa läkaren senare kan hända att jag får gå ner med henne där och kanske köpa alvedon. =)

// Mia



lillan ligger och sover gott!
Hon sover nästan bara på magen nu, hon hatar att ligga på rygg =)

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Febern brukar inte hålla i sig så länge i alla fall efter vaccinationen. Hoppas att hon kryar på sig fort!

2009-08-07 @ 10:05:38
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: I M B E R P L U V I A *

Vi har alvedon hemma om du behöver det!

2009-08-07 @ 20:11:13
URL: http://imberpluvia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0